Veidošanas studija

                 Der atcerēties, ka sīkās motorikas attīstība atbild par zināmu bērna smadzeņu darbības attīstību, kas saistās ar runas un domāšanas centriem galvas smadzenēs.  Jo vairāk bērnam tiks piedāvāti pirkstu vingrinājumi, jo vieglāk būs gan sagatavot roku rakstībai, gan arī rokas un pirksti kļūst vingrāki, plastiskāki, spēcīgāki. Darbojoties ar mālu bērnam attīstās iztēles spējas un fantāzija.

 

Nodarbību   mērķis:

Attīstīt prasmes saplacināt mālu, veltnēt starp plaukstām ar taisnvirziena un apļveida kustībām.

Radīt vēlēšanos veidot pazīstamus priekšmetus pēc tieša vērojuma.

Vingrināt nogludināt savienojuma detaļas ar mitrināšanu.

Vingrināt atveidot cilvēku un dzīvnieku figūras.

Attīstīt prasmi atveidot pazīstamu formu priekšmetus ar pirkstiem, kociņu, veltnīti, izveidojot tiem raksturīgās detaļas, iezīmes.

Attīstīt prasmi veikt kolektīvos darbus.

Attīstīt individuālās spējas, strādājot pie tematiskiem darbiem, strādājot pēc atmiņas, iztēles.

Atbalstīt vēlmi veidot dekoratīvus priekšmetus, atrast tiem lietojumu tuvākā apkārtnē.

Rosināt saskatīt darba rezultātu un veidot prasmi iesākto pabeigt.

IMG_1655_edited.JPG
fotoattēls1361.jpg
IMG_1654_edited.JPG
fotoattēls1336.jpg
fotoattēls1351.jpg
fotoattēls1341.jpg
fotoattēls1347.jpg
fotoattēls1355.jpg

 

PIEKTDIENĀS

 

     15.00-15.20     Bites/Ķipari

        15.30-16.00        Mārītes

       16.00 – 16.30       Knīpas