Veidošanas studija
Der atcerēties, ka sīkās motorikas attīstība atbild par zināmu bērna smadzeņu darbības attīstību, kas saistās ar runas un domāšanas centriem galvas smadzenēs. Jo vairāk bērnam tiks piedāvāti pirkstu vingrinājumi, jo vieglāk būs gan sagatavot roku rakstībai, gan arī rokas un pirksti kļūst vingrāki, plastiskāki, spēcīgāki. Darbojoties ar mālu bērnam attīstās iztēles spējas un fantāzija.
Nodarbību mērķis:
Attīstīt prasmes saplacināt mālu, veltnēt starp plaukstām ar taisnvirziena un apļveida kustībām.
Radīt vēlēšanos veidot pazīstamus priekšmetus pēc tieša vērojuma.
Vingrināt nogludināt savienojuma detaļas ar mitrināšanu.
Vingrināt atveidot cilvēku un dzīvnieku figūras.
Attīstīt prasmi atveidot pazīstamu formu priekšmetus ar pirkstiem, kociņu, veltnīti, izveidojot tiem raksturīgās detaļas, iezīmes.
Attīstīt prasmi veikt kolektīvos darbus.
Attīstīt individuālās spējas, strādājot pie tematiskiem darbiem, strādājot pēc atmiņas, iztēles.
Atbalstīt vēlmi veidot dekoratīvus priekšmetus, atrast tiem lietojumu tuvākā apkārtnē.
Rosināt saskatīt darba rezultātu un veidot prasmi iesākto pabeigt.
![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
PIEKTDIENĀS
15.00-15.20 Bites/Ķipari
15.30-16.00 Mārītes
16.00 – 16.30 Knīpas